+SEGMENTO Y: luxe keuken voor jonge mensen

Poggenpohl creëert met +SEGMENTO Y een verbluffende nieuwe interpretatie van een bestaande collectie en stelt zich daarmee open voor jonge doelgroepen. De keukens worden uitsluitend geleverd in zwart, wit en grijs. Minder kleuren dus, maar zeker niet minder mogelijkheden door grafische accenten of vrije combinaties van witte, zwarte en grijze vlakken.

+SEGMENTO Y

Wit, zwart en grijs

Wit is de kleur van de stilte, een ‘non sound’. Zwart is mysterieus, bescheiden en arrogant. Grijs is zowel het nieuwe wit als zwart. Het is meer dan een modegril. Het geeft de wereld om ons heen meer orde en rust.

+SEGMENTO Y

Alles kan

Poggenpohl presenteert met +SEGMENTO Y een frisse nieuwe interpretatie van de +SEGMENTO- collectie. Een keuken die niets wil, maar alles kan. Met tot op de centimeter nauwkeurig aangepaste panelen en plafonds die van ruimtes een gesloten geheel maken. Met matte oppervlakken die het totale ensemble een tijdloos modern uiterlijk geven en die van vingerafdrukken geen lelijk keuken-tattoo maken. Bijzondere effecten ontstaan bijvoorbeeld door contrasterende greeplijsten. Het lijkt wel alsof Piet Mondriaan hieraan heeft meegewerkt of dat het futurisme van de jaren ’60 zijn sporen heeft achtergelaten.

+SEGMENTO Y Jonge doelgroep

Poggenpohl stelt zich met +SEGMENTO Y duidelijk en nadrukkelijk open voor jonge doelgroepen. Gernot Mang, Managing Director van Poggenpohl, daarover: „Luxe is tegenwoordig in verschillende prijsklassen te vinden. Waarom zouden jonge mensen niet profiteren van de kwaliteit en het design van ons bedrijf. Bovendien geeft +SEGMENTO Y de handel de mogelijkheid om met een nieuw, esthetisch concept ook nieuwe consumentengroepen aan te spreken en door het samenspel van de kleuren meer op de individuele wensen van klanten in te gaan. Iets nieuws maken uit iets bestaands, is zowel efficiënt als duurzaam. “

 

Meer informatie: Poggenpohl

Speak Your Mind

*